14. 5. 2018

Kamenka podruhé!

Moje druhá návštěva Kamenné čtvrti v Brně, tentokráte s maminkou a tatínkem. Původně jsem měla v plánu sem znovu zavítat na prvního máje, kdy tu Duck bar pořádal nějaký ten zajímavý program, ale nakonec jsem to stihla o den dříve a to právě díky rodičům. Ti mě sem vytáhli na vycházku a asi je to dobře, protože tu nebylo zdaleka tolik lidí, kolika bych musela čelit den následující (na prvomájovou akci jsem se sem už znovu nevypravila). Slavnost snad zkusíme příští rok, jestli bude, a já věřím že ano - myslím, že se stává docela populární, alespoň soudě dle mé facebookové sociální bubliny. Kdo je duší bohém, umělec nebo kočkomil, tíhne i ve městě ke klidu venkova, má rád Gaudího nebo Hundertwassera, nechť se sem neostýchá při nejbližší příležitosti zavítat, troufám si říct, že nezalituje :) 


Moje minulá návštěva je zdokumentovaná ve fotopříspěvku tadyk. (Nicméně je tam k vidění prakticky totéž, neboť se mi evidentně líbí stále stejné věci :D)
































Po cestě domů jsme se stavovali u Pohádky máje, kde jsme potkali tuto fešandu. Má různobarevná očenka!




Žádné komentáře:

Okomentovat