3. 12. 2017

Nedávné tvoření

Pro úplnost a taky proto, aby to tu úplně neumíralo, sem přidávám fotograficky zvěčněné všelicos, co mi v poslední době vyšlo z pod rukou. Moc toho není, jako vždycky. A jako vždycky ztroskotávám na tom, že nevím, co sem vlastně psát, proč tento blog vlastně udržuju, když ho nikdo krom mojí mámy a Michala nečte, (asi ze setrvačnosti) a tak smolím tyto se zbytkem článku nekorespondující řádky. Nemějte mi to stručné "nic" za zlé a pokochejte se, pokud je tedy podle vás čím.

Adventní věneček tvoří korpus z vrby, mech, jmelí, pámelník, buxus, chvojky, něco podivně bílého z truhlíku na kuchyňském okně (na plíseň je to moc velké, žádný strach) a plíšky z obalů od čajových svíček. No a čtyři bílé svíčky (upižlané nožem, přišly mi moc dlouhé). Voilà!



Ztratila jsem můj oblíbený háček s bílým držátkem a doma jsem našla jen obyčejný úzký. Jelikož se mi s ním blbě pracovalo, rozhodla jsem ho trochu upgradovat.



A do třetice - vysoké kraťásky ze starého sametu, který sestra odkudsi dotáhla. Nejvíc času nakonec zabralo vyšívání, i když i tím šitím jsem strávila až nehezky moc času, jelikož byly střižené pouze od oka - snad se poučím pro příště.

Žádné komentáře:

Okomentovat