11. 5. 2016

Slovensko 2010

Tak jsem celý den strávila tím, že zvažuji, kam bych se v létě vypravila, když mi za můj epický výkon ve Walesu došlo hezké stipendium. Z původního nápadu podívat se konečně do Rumunska jsem nakonec skončila u toho, že bych mohla začít tady u nás nebo...což takhle se podívat k bratrům Slovákům? A nemohla jsem si nevzpomenout na mou první návštěvu Slovenska vůbec a to s rodinou roku 2010, v tom nehezkém opožděné čase puberty. Každopádně i tehdy jsem fotila, takže jsem své tehdejší počiny vyhrabala a s Vámi náhodní kolemjdoucí a s tebou Michale, jediný čtenáři mého blogu, se o ně teď podělím.

Část těchto fotek je upravovaná už před těmi x lety, takže nejsou úplně podle mého vkusu, nehledě vlastně na to, že jsou v té době překvapivě i pořízené, takže podle toho možná obecně i vypadají, if you know, what I mean.

Spišský hrad






Z nějakého záhadného důvodu se mi líbí tento škaredý přepálený obrázek.
Je takový éterický :)


Spišská Kapitula





Stará L'ubovňa











Sivá brada

Tak tohle bylo asi největší překvapení výletu, za jehož objevení můžeme děkovat svým močovým měchýřům a vytrvalému oznamování světu o jeho plnosti. Po cestě na Spišský hrad se tak uskutečnila neplánovaná zastávka u gejzíru a kostelíku v národní přírodní rezervaci Sivá Brada. No musíme si ale příště dávat pozor, kde si vybíráme místo na konání potřeby, tady byly , zdánlivě uprostřed ničeho, naštěstí kromě parkoviště myslím i záchodky.
...jo á...hádejte, jaký je moje top místo z výletu? :) A ano, to příjemné překvapení dělá svoje.
















 Červený Kláštor






Zbytek

...ach ta moje paměť :/



 

































 





Žádné komentáře:

Okomentovat