22. 1. 2015

1.den - cestou, Londýn

Byla bych přísahala, že už jsem tyhle fotky už postovala. Tak pokud mám čistě náhodou pravdu, omlouvám se za duplicitu :D
 
Tipy pro příště:
Čekat na nástupišti, ne v hale, ať nejste poslední ve frontě.
Vzít si s tebou drobáky na záchodky.
 
Musím se přiznat, že jsem katastrofální cestovatel. Při výměně peněz na libry jsem si ani nezkontrolovala vrácenou částku, nepamatuju si, kudy máme projíždět, ani nemám drobné na občasná zastavení. Kamenujte mě.
 
5.9 odjíždíme s Patrikem v 17:45 z Prahy busem Student Agency směr Londýn. Patnáct minut zpoždění hned na začátku, proč ne? Pohoda. Spala jsem předtím skrz nervozitu asi 3 hodiny, a popadá mě takový ten pocit, jakože už chci být zas doma. Trochu mě to mrzí, chtěla bych se těšit a užít si to, ale člověk sám sebe těžko přesvědčí.
Student Agency má naprd sedadla a mizernej výběr filmů (cestou shlédnuto: Pacific Rim, Man of Steel). Člověk má na těch dlouhých cestách čas přemýšlet nad hovadinama a to není dobře. Jinak se dostalo posměchu mým řízkům. Čůrpauzy jsou každé tři hodiny, ideál. Ale přes nedostatek spánku nemůžu usnout. Snězeny dva řízky a jeden brumík.
5:16 - Belgie, moc jsem toho nenaspala. Nemám na záchodový automat a tak žebrám od stewardky. Vítězství. Při konání na mě shlíží barokní andělíčci z tapety obřích zlatých varhan. Abych tu slávu nějak vykompenzovala, pokládám si peněženku do louže na umyvadle.
Na ostrov se dopravujeme Eurotunelem. Parádní postapo vlak. Při příjezdu se mi téměř podařilo držovat, jelikož jsem neodhadla dobu odchodu na wc.
 
Úspěch:
Za cestu se mi podařilo odrovnat dvoje sluchátka.
 
 

Londýn

Hrubě jsem podcenila přesunovací rychlost a hlavně kouzlo Camden Town. Tudíž jsme (taky díky mý strategickým výběrům stanic metra) viděli tak polovinu plánovaného. Zakoupili jsme Oyster card (1-6 zón, off-peak) za necelých devět liber. Začínáme u Buckinghamského paláce mým mírným hysterákem, ale žádní mrtvý. Další útrata: WC (30p), hranolky, grilovaná křídla a pití v Camden Town (4libry), must have šaty (11 liber). Odjíždíme z Coach station, kde si vyzvedáváme batohy z úschovny, přenecháváme Oyster cards nějakému maníkovi u vchodu a hodinu a půl čekáme. Je tma a jsme tuhý. Navštíveno (tedy okukováno zvenčí, náš rozpočet na to nemá, já už v Londýně byla a Patrik nemá zájem): Buckingham palace, Hyde park, Camden Town, Monument, Tower, Tower bridge, St. Paul's, Westminster abbey. Troufám si tvrdit, že v tomto pořadí.
 
Tip:
 Otrapy v maskách pošlete do prdele, jinak budete brzo švorc.
 



























































Žádné komentáře:

Okomentovat