16. 6. 2013

Už mě to trošku nebaví

Poslední dobou jsem sebrala odvahu a začala zase výrobečkovat, nicméně někomu tam nahoře se to asi nelíbí, protože na co sáhnu, to po kazím. Inu, všechny plány a projekty přes prázdniny stejně nestihnu realizovat, tak nač se stresovat.

Kdo se dal na vojnu, musí bojovat. Aneb tady je výsledek nepovedeného kousku s nažehlovací fólií, zachráněn obyčejnou výšivkou. Zbytečná piplačka, ale vem to čert. "Tiše v břiše":

 
 
A tady jsem konečně zase (protože nic nevydrží věčně a silonky už vůbec ne) "vykouzlila" víceméně (spíše méně) úspěšně cibulákové silonky. Jenže se stala nemilá věc, která se mi stává častěji, než by mi bylo po chuti. Nápad samozřejmě sdílelo více lidí a to dokonce i na fleru, přičemž jsem se svoje veledílo odhodlala zveřejnit zrovna v době, kdy o čem vyšel článek a na tyto porcelánové silonky odkazuje. Teď si připadám jak amatérská čórkařka. Trapas.
A to už vůbec nemluvím o kvalitě, jelikož ty debilní fixy se kupodivu rozpívají...světe div se :D Navíc jsou tlusté a vůbec. Sítotisk je holt jiná...ale do jeho tajemství mě ještě nikdo nezasvětil. Smůla.
 
 
 

Žádné komentáře:

Okomentovat